سقوط آزاد بایدن
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نگاهی به تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که بایدن به طرز خطرناکی از نظر محبوبیت در میان رای دهندگان در جایگاهی نزدیک به ۳۷ درصد قرار گرفته است. چرا عدد ۳۷ درصد مهم است؟ این درصد رای دهندگانی است که در پیروزی او در سال ۲۰۲۰ خود را دموکرات معرفی کردند. اعداد نظرسنجی امروز هشدار می‌دهد که بایدن رای دهندگان از سایر طیف‌ها در کل امریکا را از دست داده است.
 
 به همان اندازه که اخیرا نتایج نظرسنجی برای "جو بایدن" بد بوده در روز پنجشنبه به طور قابل توجهی به بدترین سطح ممکن تنزل یافت. علاوه بر نظرسنجی کلی دو نظرسنجی خاص یکی توسط راسموسن و دیگری توسط بلومبرگ روشنگر روندی است که می‌تواند یک روند شوم تازه برای دموکرات‌ها باشد. اگر واقعیت داشته باشد و این یک روند محسوب شود در نتیجه در نوامبر(آبان) آینده هیچ نوری در انتهای تونل برای بایدن وجود نخواهد داشت.

به گزارش فرارو به نقل از هیل، نتیجه نظرسنجی‌ها از پیش برای بایدن بد بود. براساس میانگین نظرسنجی‌های "ریئل کلیر پالتیکس" بایدن با ۴۴.۱ درصد در مقابل ۴۷.۳ درصد از دونالد ترامپ نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه عقب افتاد. او هم چنین در دوازده نظرسنجی از چهارده نظرسنجی از ترامپ عقب افتاده بود. بایدن تنها در یک مورد و آن هم با یک درصد ناچیز پیشتاز بود و در نظرسنجی‌ای دیگر در جایگاهی برابر با ترامپ قرار داشت. در تاریخ ۱۴ نوامبر(۲۳ آبان) نظرسنجی ریئل کلیر پالتیکس نشان داد که ترامپ تنها با ۰.۸ درصد پیشی گرفته است. در تاریخ ۱۴ آگوست(۲۳ مرداد) بایدن با ۰.۷ درصد پیشتاز بود. برای میانگین نظرسنجی‌های ملی این تغییرات رخدادی بزرگ در مدت زمانی کوتاه قلمداد می‌شوند.

تاثیر پیشروی ترامپ امروز تنها با این واقعیت تشدید می‌شود که بایدن در در سال ۲۰۲۰ میلادی تنها با جذب ۴.۴ درصد آرای بیش‌تر در سطح ملی برنده شد. او در حالی برنده انتخابات شد که در شش ایالت کم‌تر از ۳ درصد از آرای کالج الکترال را از آن خود ساخت. این در واقع بدان معناست که بایدن ۷.۶ درصد از جایی که باید برای شکست دادن مجدد رئیس جمهور سابق در سال ۲۰۲۴ باشد عقب‌تر است.
 
بنابراین، چه چیزی این خبر عمومی بد را برای بایدن بدتر کرده است؟ در تاریخ ۱۴ دسامبر(۲۳ آذر) راسموسن نتایج نظرسنجی خود را از رای دهندگان احتمالی منتشر کرد. نتایج نشان داد که در یک رقابت انتخاباتی ترامپ با ۱۰ درصد خیره کننده از بایدن پیشی خواهد گرفت: ۴۸ درصد در مقابل ۳۸ درصد.

این برخلاف نتیجه نظرسنجی ماه نوامبر(آبان) بود زمانی که بایدن با چهار امتیاز پیشتاز بود با ۴۶ درصد نسبت به ترامپ ۴۲ درصد. نظرسنجی جدید هم چنین حمایت قوی‌تر از نامزد ثالث یعنی رابرت اف کندی جونیور را نشان می‌دهد.

نظرسنجی ۱۴ دسامبر(۲۳ آذر) بلومبرگ خبر بد را با ردیابی نظر رای دهندگان در شش ایالت میدان نبرد آریزونا، جورجیا، پنسیلوانیا، میشیگان، نوادا و ویسکانسین که که بایدن در سال ۲۰۲۰ با اندکی پیشتازی در آن نواحی پیروزی خود را در کالج الکترال تضمین کرد به سطح تازه‌ای می‌رساند.

در یک رقابت رودررو ترامپ در هر ۶ ایالت پیشتاز بود که کمترین پیشتازی او ۲ درصد در پنسیلوانیا و بزرگترین پیشتازی او ۶ درصد در جورجیا بود. در یک رقابت پنج جانبه که رابرت اف کندی جونیور، جیل اشتاین و کرنل وست را شامل می‌شود ترامپ هم چنان در هر شش ایالت میدان نبرد پیشتاز است با کمترین برتری او ۱ درصد در پنسیلوانیا و بزرگترین پیشتازی او ۷ درصد در جورجیا.

توجه داشته باشید ترامپ برای پیروزی در سال ۲۰۲۴ نیازی به پیروزی در هر شش ایالت ندارد. او برای انجام این کار فقط باید ۳۵ رای الکترال را کسب کند. پنسیلوانیا و جورجیا به تنهایی این کار را برایش انجام می‌دهند و هم چنین ترکیب‌های دیگری که ترامپ را ملزم به پیروزی در پنسیلوانیا نمی‌سازد.

تمام این اخبار بد شبح حکم بدتری را برای بایدن و حزب دموکرات ایجاد می‌کند: آیا بایدن واقعا در حال سقوط آزاد است؟ به عبارت دیگر، آیا اجماعی علیه بایدن شکل می‌گیرد که زمان نمی‌تواند آن را اصلاح و جبران کند؟

کمتر از ۱۱ ماه تا انتخابات باقی مانده است. نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها این احتمال را افزایش می‌دهد که عقب افتادن بایدن شتاب تازه‌ای گرفته است. به سختی می‌توان موضوعی را دید که می‌تواند در ماه‌های آینده برای بایدن درست پیش برود: شکست‌های سیاست خارجی، بدهی بیش از حد و یک سیاست مهاجرتی با مرز‌های باز و رویکردی افراطی در حوزه محیط زیست.

نگاهی به تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که بایدن به طرز خطرناکی از نظر محبوبیت در میان رای دهندگان در جایگاهی نزدیک به ۳۷ درصد قرار گرفته است. چرا عدد ۳۷ درصد مهم است؟ این درصد رای دهندگانی است که در پیروزی او در سال ۲۰۲۰ خود را دموکرات معرفی کردند. اعداد نظرسنجی امروز هشدار می‌دهد که بایدن رای دهندگان سایر طیف‌ها در کل امریکا را از دست داده است.





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 29 آذر 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی